Розклад занять

вівторок, 30 січня 2024 р.

🏠Дім в якому я живу🏠

 Доброго ранку!

Вітаємо з новим днем та з новим ранком, з таким чудовим, сяючим світанком! Хай щастям наповнює він ваш день, пташки співають тисячі пісень. Хай радість проникає в ваші мрії, дарує світло, щастя та надію!



Загадку прочитай, про що мова відгадай


Ця будівля є повсюди,

В ній живуть хороші люди.

Він складається з цеглинок,

Називається....

     (Будинок)

Легенда "Як люди побудували першу хату"

Люди не вміли будувати хат до потопу й жили просто неба. Та після потопу, коли настала сувора зима, Ной збудував для своєї родини дерев’яний курінь, у якому всі зимували.

     Коли родина Ноя збільшилася, він побудував більший курінь, і з плином часу,вдосконалившись у теслярському мистецтві, вибудував уже й невеличку хату. Перші хати, які люди зводили після Ноя, були зовсім без вікон. 

    Одна жінка, щоб освітити всередині свою хату, вхопила якось решето й почала бігати подвір’ям, намагаючись спіймати промінь сонця. Раптом з’явився янгол в образі звичайної людини і, посміявшись над цією жінкою, взяв сокиру, прорубав у хаті діру - і хата освітилася. Вгледівши це, жінка зраділа, однак зауважила: - "Все це добре, але як же я тепер вбережу свою хату від холоду?"

     Тоді янгол, щоб зарадити їй, пішов на берег моря, знайшов там велику рибину, вийняв з неї міхур і цим міхуром затулив прорубаний отвір, отож у хаті стало і світло, й тепло. Відтоді і всі інші люди почали будувати собі хати з вікнами.


Грайся та навчайся 


Зображення розглядай, мовлення розвивай, які бувають будинки називай






Уважно розглянь малюнок, поміркуй та знайди кожному мешканцю його будинок
















Пропонуємо з кубиками пограти і будинок збудувати
Прислів’я про дім запам'ятайте та мудрими зростайте

      Народні прислів’я та приказки про дім вчать людей любити рідне місце і дбати про його добробут. Вони закликають берегти його, тому що батьки вклали душу в «родинне гніздо».
      Дім є найкращим місцем на землі. Він притягує своїм теплом і затишком. У ньому людина відчуває себе в безпеці. Вдома його завжди чекають. Там все знайоме і звичне. Куди б не закинула доля людину, вона повинна завжди пам’ятати батьківський дім, в якому народилася і провела дитинство.
  • В гостях добре, а вдома краще.
  • Свій будинок – не чужий: з нього не підеш.
  • Тільки працею тримається дім.
  • Мій будинок – моя фортеця.
  • У дім, де сміються, приходить щастя.






































 




 

Немає коментарів:

Дописати коментар

30.08.24 🏋️ Спортивний інвентар 🏋️

Девіз дня!   Здоров'я - це сила! Здоров'я - це клас! Хай буде здоров'я у вас і у нас! 🔵🔵🔵 Та щоб здоровими зростати можна дея...