Розклад занять

неділя, 28 січня 2024 р.

💠 Добрий ранок 💠


 

Новий тиждень з нами привітався й з понеділка він почався


І ми вас всіх вітаємо, та вдалого тижня бажаємо!



Друже, що таке ввічливі слова пригадай та разом з батьками їх повторяй  



💠💠💠



💠💠💠








💠💠💠


А ще, щоб здоровими зростати треба про своє здоров'я дбати.  Одним з чинників для здоров'я є денний сон.

 Денний сон має численні корисні ефекти для дітей. 

Він сприяє фізичному та психічному розвитку, поліпшує навчання та забезпечує загальний стан здоров'я. 

Рекомендована тривалість денного сну залежить від віку дитини. 

Частіше за все, вона складає від кількох годин для малюків до кількох годин для дітей дошкільного віку.


💠💠💠


Художньо - мовленнєва діяльність. Читання вірша П.Воронька "Доня хоче спати"



💠💠💠

Слухання музики "Колискова"






💠💠💠

Картинки розглядай та про зайчика 

що знаєш розповідай









💠💠💠


Малювання "Засвітимо вогники у зайчиковому будиночку"




💠💠💠

Папірець до рук бери та зайчика собі створи




💠💠💠


Консультація для батьків

 "Навіщо дітям потрібен режим дня?"







💠💠💠



Плідного усім дня!




Немає коментарів:

Дописати коментар

30.08.24 🏋️ Спортивний інвентар 🏋️

Девіз дня!   Здоров'я - це сила! Здоров'я - це клас! Хай буде здоров'я у вас і у нас! 🔵🔵🔵 Та щоб здоровими зростати можна дея...