Розклад занять

середа, 13 грудня 2023 р.

Середа хоч і робоча, та на витівки охоча

🌲🌲🌲



 Із середою вас вітаю,
День цікавий обіцяю.
Середа хоч і робоча,
Та на витівки охоча.
З нами попрацює,
З нами й пожартує!

Вірш про середу читайте та разом з дитинкою вивчайте


🌲🌲🌲




🌲🌲🌲

А ви знали, що..?

Найкращий день тижня - середа. Він рівновіддалений від надій і від розчарувань!

🔵🔵🔵

СЕРЕДА – жіночий день. Цього дня дотримувалися посту. Намагались не мити волосся, не розчісувати, не заплітати кіс, "бо в середи 40 доньок і кожна висмикне пасмо", "бо волосся перестане рости", "бо голова болітиме", "бо коса буде поганою".

Не дозволяли і різати полотно на сорочки та шити або вбиратись у нову сорочку. У дохристиянські часи середа мала назву Яродень. Сучасна назва, "середа", означає середина тижня.

Багата середа на приказки і прислів’я про себе:

Скривився, як середа на п’ятницю. 

Не велика біда, що без риби середа.

Не все коту Масниця, прийде середа й п’ятниця.

🌲🌲🌲

✨Дружно будем працювати і знання здобувати✨





🌲🌲🌲

🌲🌲🌲




🌲🌲🌲


🌲🌲🌲


✨✨✨✨✨

Бажаю, щоб супутником було здоров’я! Бажаю успіхів, сімейного щастя і бадьорості духа завжди! Усім гарної середи!




✨✨✨✨✨



Немає коментарів:

Дописати коментар

30.08.24 🏋️ Спортивний інвентар 🏋️

Девіз дня!   Здоров'я - це сила! Здоров'я - це клас! Хай буде здоров'я у вас і у нас! 🔵🔵🔵 Та щоб здоровими зростати можна дея...