Розклад занять

середа, 13 грудня 2023 р.

Четвер чудовий до подорожі готовий

🤗

Новий день зустрічаймо та позитивні емоції приймаємо

 ☺️            🙂          😁

        😆             😄

😃             😀          😉

        😊             ☺️ 

🙂             😚          😍

        🥰             🤩

                  🤗



Вірш повторяйте та день тижня запам'ятайте 




Про ЧЕТВЕР

Українська назва походить від числа «чотири», бо четвер — четвертий день тижня після неділі. 


У четвер ішли зазвичай свататись, бо день цей вважали щасливим. Вірили, що народжені в четвер будуть багатими. У четвер виготовляли так звану «четвергову сорочку», нав'язуючи на ній вузли, що дарували довге та щасливе життя тому, хто сорочку носитиме. 

Проти п'ятниці снилися віщі сни, а дівчата, лягаючи спати, просили: «З четверга на п'ятницю, у велику сум'ятницю, приснись мені не той, кого я люблю, а той, хто мене любить!»




Разом з четвергом вперед рушаймо та 


переглядаймо



🩵🩵🩵


Релакс-відео - Казковий ліс






🩵🩵🩵

Картинку розглядайте, та хто де

 заховався розповідайте!




🩵🩵🩵


Дидактична гра "Хто заховався за деревами?"




🩵🩵🩵


Пазли складайте, та що на них зображено розповідайте!




🩵🩵🩵


Музичне заняття "Де наші ручки?"






🩵🩵🩵


Поради батькам 

"Коли слід звернутись до логопеда"



🩵🩵🩵




🩵🩵🩵

До нових зустрічей!!!

🩵🩵🩵

🩵

Немає коментарів:

Дописати коментар

30.08.24 🏋️ Спортивний інвентар 🏋️

Девіз дня!   Здоров'я - це сила! Здоров'я - це клас! Хай буде здоров'я у вас і у нас! 🔵🔵🔵 Та щоб здоровими зростати можна дея...