Розклад занять

четвер, 9 листопада 2023 р.

Свійських птахів впізнаємо та їх поназиваємо

 

⚜️⚜️⚜️

На пташиному подвір'ї вас вітаємо і гарного дня вам бажаємо!

⚜️⚜️⚜️




⚜️⚜️⚜️



Пригадайте слова привітання 🙂


Це можуть бути: "Доброго ранку", "Вітаю", "Привіт" , "Здоровенькі були"та ін.


⚜️⚜️⚜️

На пташине подвір'я рушаймо та різних 

птахів розглядаємо

⚜️⚜️⚜️





Свійські птахи — загальний термін для одомашнених птахів, які утримуються з метою одержання м’яса, яєць, пір’я і пуху і для декоративних цілей. Найважливіші свійські птахи: курка, цесарка, фазан, павич, індик, голуб, гуска, качка, лебідь, останнім часом страус, декілька видів співочих птахів, папуга та ін .


⚜️⚜️⚜️






⚜️⚜️⚜️






⚜️⚜️⚜️




⚜️⚜️⚜️




⚜️⚜️⚜️




⚜️⚜️⚜️





⚜️⚜️⚜️


"Пташина ферма"



⚜️⚜️⚜️


Разом з батьками пташині сім'ї 

ти розглядай та усіх їх називай









⚜️⚜️⚜️


Пальчикова гра "Пташка"





⚜️⚜️⚜️



Розгляньте картинку, та з'ясуйте хто зайвий?






⚜️⚜️⚜️


Інтерактивна гра "Матуся пташка 

 та її дитинча"



⚜️⚜️⚜️





⚜️⚜️⚜️




⚜️⚜️⚜️

 Пазли "Свійські птахи" складаємо та пташину сім'ю називаємо



⚜️⚜️⚜️


На вулиці погуляйте та за голубами поспостерігайте



⚜️⚜️⚜️


Поради батькам "Телевізор, комп'ютер чи книжки"







⚜️⚜️⚜️



⚜️⚜️⚜️


Гарних вихідних!




⚜️⚜️⚜️

⚜️⚜️

⚜️

Немає коментарів:

Дописати коментар

30.08.24 🏋️ Спортивний інвентар 🏋️

Девіз дня!   Здоров'я - це сила! Здоров'я - це клас! Хай буде здоров'я у вас і у нас! 🔵🔵🔵 Та щоб здоровими зростати можна дея...