Розклад занять

понеділок, 22 липня 2024 р.

22.07.24 Тиждень творчості, фантазії, експериментів. Кольорові олівці

Доброго ранку!— всіх я вітаю.
Доброго ранку людям бажаю.
Доброго дня і доброї ночі,
Доброго вечора зичу охоче.
Доброго дня вам!— щиро вітаюсь.
Будьте здорові!— людям всміхаюсь.





На ранкову гімнастику "Півник" ставайте та всі вправи повторяйте






Художньо - мовленнєва діяльність. Слухання вірша "Кольорові олівці" 





Час в інтерактивну гру "Малюнок олівцем" пограти та зображення по кольорах підібрати


P.S. Дітки! Спробуйте самостійно намалювати олівчиком кругле сонечко ☀️ та надіслати мені малюнок😉







Фізичний розвиток "Гра з м'ячиком"





А тепер відпочиваєте та на вулицю рушайте!

☀️ Хай щастить!☀️



Немає коментарів:

Дописати коментар

30.08.24 🏋️ Спортивний інвентар 🏋️

Девіз дня!   Здоров'я - це сила! Здоров'я - це клас! Хай буде здоров'я у вас і у нас! 🔵🔵🔵 Та щоб здоровими зростати можна дея...