Розклад занять

середа, 22 травня 2024 р.

22.05.24 🦋Будинок моєї мрії🦋

Ранкове привітання 

Тільки сонечко зійде,
Зазирне в вікно світанок,
До вікна ми підійдем
І промовим: «Добрий ранок!»
Доброго дня вам, любі малята,
Хлопчики милі мої і дівчата.
Щирою посмішкою я вас вітаю,
Доброго настрою на весь день бажаю.

Загадку читайте та про кого вона відповідайте




Мовлення дитинки розвивайте та заняття "Родина лисички" переглядайте





З лисичкою можна погратись , якщо з папірця її підготувати




Ознайомлення з предметним довкіллям.  "Наші помічники" (Електроприлади)





В інтерактивну гру "Побутові прилади" грайте та їх призначення називайте







Папірець до рук беріть та конструювати "Будинок моєї мрії" почніть









А тепер відпочивайте та дихальні вправи "Квітка" та "Дракон" повторяйте




Батькам на замітку "Як навчити дитину знайомитись та знаходити друзів"










На свіжому повітрі частіше гуляйте та міцненькими зростайте






















Немає коментарів:

Дописати коментар

30.08.24 🏋️ Спортивний інвентар 🏋️

Девіз дня!   Здоров'я - це сила! Здоров'я - це клас! Хай буде здоров'я у вас і у нас! 🔵🔵🔵 Та щоб здоровими зростати можна дея...