Розклад занять

понеділок, 6 травня 2024 р.

06.05.24 Дім, в якому я живу

 

Ранкове привітання 



🌞Зранку ви всіх радо вітайте й вдалого 

дня усім їм бажайте! 🌞



Розберемо поняття "батьківщина" та ознайомимось із значенням "Батьківська хата"










Художньо - мовленнєва діяльність. 

"Дім, в якому я живу"











Пальчикову вправу "Сім'я" повторяй та своїх родичів запам'ятай






Квіти розглядайте та назву їх запам'ятайте 









Заняття з малювання "Бабусині тюльпани" переглядайте, а потім на папері їх розміщайте







Пазли "Квіти" єднайте та швидше їх називайте






Музично - ритмічна вправ "Веселі звірята"






 Європою подорожуємо та 

в Данію хутчіш крокуємо







Гарного дня !


Немає коментарів:

Дописати коментар

30.08.24 🏋️ Спортивний інвентар 🏋️

Девіз дня!   Здоров'я - це сила! Здоров'я - це клас! Хай буде здоров'я у вас і у нас! 🔵🔵🔵 Та щоб здоровими зростати можна дея...