Розклад занять

четвер, 2 травня 2024 р.

02.05.24 Башточка для сонечка



Привітання 



 Я всміхаюсь сонечку:

Здрастуй, золоте.

Я всміхаюсь квіточці:

Хай вона росте.

Я всміхаюсь дощику:

Лийся, мов з відра.

Друзям усміхаюся:

Зичу їм добра.




Сенсорний розвиток 

"Башточка для сонечка"






Зображення розглядайте та 

геометричні фігури називайте 






Увагу дитинки будемо розвивати 

та в рядку

 предмет до геометричної фігури

 добирати і відразу його називати





Відшукайте та назвіть , який предмет

 відповідає запропонованій  фігурі


























Лялькова вистава 

"Казка про Великдень" (відео)


















Успіхів та радості вам бажаємо й на нову


 зустріч з вами чекаємо!









Немає коментарів:

Дописати коментар

30.08.24 🏋️ Спортивний інвентар 🏋️

Девіз дня!   Здоров'я - це сила! Здоров'я - це клас! Хай буде здоров'я у вас і у нас! 🔵🔵🔵 Та щоб здоровими зростати можна дея...