Розклад занять

пʼятниця, 26 квітня 2024 р.

26.04.24 Сонечко зустрічайте та про своє здоров'я дбайте




Ранкове привітання!


 Доброго ранку – сонце привітне!


Доброго ранку – небо блакитне!


Доброго ранку – в небі пташки!


Доброго ранку – зелені дубки!


Доброго ранку – люди привітні!


Я всім бажаю щоб посмішки квітли!

 


Ознайомлення з природним довкіллям

 "Ясне сонечко"






Про своє здоров'я дбаємо та повчальні

 відео переглядаємо . 

Казка про гігієну та

 здоров'я. 

Мишеня Мишко і брудні лапки





Кошеня -вчитель. 

Казки про гігієну та здоров'я




Дітям про особисту гігієну






Терапевтична казка "Хочу бути героєм"





Поради батькам під час війни - поради, які допоможуть вам втриматись





☀️☀️☀️☀️☀️






Немає коментарів:

Дописати коментар

30.08.24 🏋️ Спортивний інвентар 🏋️

Девіз дня!   Здоров'я - це сила! Здоров'я - це клас! Хай буде здоров'я у вас і у нас! 🔵🔵🔵 Та щоб здоровими зростати можна дея...