Розклад занять

четвер, 18 квітня 2024 р.

19.04.24 ✨ Хто живе на небі ✨



Ранкове привітання 


Доброго ранку я вам бажаю.

Усмішка, як сонечко, хай на личку сяє
І цвіте, як квіточка, чи дзвінка роса.
Хай чарівна усмішка друзів всіх вітає.
Усмішка на личку — це ясна краса!

Тому зичу людям я яскравого дня!




В новий день разом з нами рушайте та Хто живе на небі розглядайте🤗


Та спочатку віршик прочитайте та 
красу природи пізнайте



Мислення та пам'ять дитинки розвивайте та на загадки відповіді давайте :


✓ Блакитне простирадло
Весь світ одягає. 

(Небо)

Серед ночі на небі біліє,
Тьмяно світить, та зовсім не гріє.

(Місяць)


Торох, торох, розсипався горох,
Почало світати — нема що збирати.

(Зорі)

Ознайомлення з природним довкіллям "Хто живе на небі" (відео)



Зв'язне мовлення дитинці розвивайте та після перегляду заняття, що вона запам'ятала запитайте



Рухи під час Фізичної культури ти вправно повторяй та про здоров'я своє дбай (відео)





На порозі вихідні 🤗
Разом з родиною відпочивайте та сил побільше набирайтесь !





ГАРНИХ ВИХІДНИХ!!!




Немає коментарів:

Дописати коментар

30.08.24 🏋️ Спортивний інвентар 🏋️

Девіз дня!   Здоров'я - це сила! Здоров'я - це клас! Хай буде здоров'я у вас і у нас! 🔵🔵🔵 Та щоб здоровими зростати можна дея...