Розклад занять

четвер, 4 квітня 2024 р.

05.04.24 Пташки на прогулянці

 




Голуби і шпаки, горобці та ворони, сови й навіть папуги. 

Усім вистачить місця поруч з людиною серед бетонних джунглів міста. 

А от яким буде наше спільне життя і чи не перетвориться воно на постійне протистояння, залежить тільки від нас.




Віршики про пташок читайте та хто поруч з нами живе називайте 








Поруч із матусею сідайте та про горобчика віршик читайте 









Всією родиною вміло попрацюйте та пальчиками маленьких пташок на дротах намалюйте. 
Чекаю на ваші роботи☺️





Фізкультуру вдома"Тварин та пташок виглядаєм, разом весну зустрічаєм" ви повторяйте та здоров'я своє зберігайте






Консультація для батьків "Загартування та гігієнічне виховання дітей в сім'ї"







З дитинкою пограйте та вправно дихальні вправи повторяйте





Міцного здоров'я вам!!!









Немає коментарів:

Дописати коментар

30.08.24 🏋️ Спортивний інвентар 🏋️

Девіз дня!   Здоров'я - це сила! Здоров'я - це клас! Хай буде здоров'я у вас і у нас! 🔵🔵🔵 Та щоб здоровими зростати можна дея...