Розклад занять

середа, 27 березня 2024 р.

27.03.24 Про здоров'я треба знати, про здоров'я треба дбати

Доброго ранку! Прокидайтесь...

Пані Середа у вишиванці сонечком сміється вранці. 

І бажає вам усім настрій весняний у дім. Щастя, сміху, позитиву, 

Хай минає день щасливо!


Про здоров'я вірш читайте та запам'ятайте! 





Поради корисні раді надати, щоб здоров'я гарне мати






Турбота про здоров'я і розвиток дитини починається з організації здорового способу життя 





Про здоров'я люди здавна ще дбали та приказки складали






Заняття










Немає коментарів:

Дописати коментар

28.06.24 Подорож Україною: знайомство з живим символом України, соловейком

  Сонце піднялося, землю освітило. То ж і ти, дитино, теж берись за діло. Швидше прокидайся Й з усіма вітайся! Доброго ранку, бажай. Та навч...