Розклад занять

вівторок, 13 лютого 2024 р.

💕Середу ви зустрічайте й гарний настрій завжди майте💕


💕💕💕


 Днів у тижні рівно сім –
Назви вивчимо усі.
Понеділок – перший день,
А за ним вівторок йде.
Далі середа, четвер –
Твердо знаю я тепер.
Після п’ятниці – субота,
Де кінчається робота.
Ну, а сьомий день який?
Та звичайно ж – вихідний.

(В. Слєпцов)





Загадку хутчіш читайте  та тваринку відгадайте!

Є горішки і грибочки

У дуплі на мотузочку.

Плигаю по гілочкам,

Я – руденька ...

(Білочка)





Розвиток мовлення і культури мовленнєвого спілкування. 

"До нас білочка прийшла" (опис)





Ознайомлення з предметним довкіллям. 

Інтерактивна гра 

"Небезпечні речі вдома"





Картинку розглядай й небезпечні речі для малечі серед них пізнай 




Пальчикову вправу  "Замок" повторяй та дрібну моторику пальців рук розвивай





Інформація для батьків 

"Причини непослуху малят"








💕Порада дня!💕





💕💕💕
💕

💕


Немає коментарів:

Дописати коментар

30.08.24 🏋️ Спортивний інвентар 🏋️

Девіз дня!   Здоров'я - це сила! Здоров'я - це клас! Хай буде здоров'я у вас і у нас! 🔵🔵🔵 Та щоб здоровими зростати можна дея...