Розклад занять

четвер, 18 січня 2024 р.

Киця в гості йде 🐈

Киця в гості йде до нас, прокидатися вже час

Доброго ранку!




 Доброго дня вам, любі малята,

Хлопчики милі мої і дівчата.

Щирою посмішкою я вас вітаю,

Доброго настрою на весь день бажаю.

Киця в гості завітала і загадку загадала, а ти , друже, відгадай та відгадку називай


Шерсть гладенька
І м’якенька,
Спинка гнеться,
Хвостик в’ється —
Тільки лапки
Цап-царапки!

                                (Котик)


🐾🐾🐾🐾🐾

Підемо на двір гуляти та за кицею будемо спостерігати 





🐾🐾🐾🐾🐾


Малюнок роздивляйся та де чия тінь здогадайся 

У гру пограй та кожному котику хвостик відшукай





Немає коментарів:

Дописати коментар

30.08.24 🏋️ Спортивний інвентар 🏋️

Девіз дня!   Здоров'я - це сила! Здоров'я - це клас! Хай буде здоров'я у вас і у нас! 🔵🔵🔵 Та щоб здоровими зростати можна дея...