Розклад занять

пʼятниця, 3 листопада 2023 р.

🐈🐕Свійські тварини🐄🐖

 🌞Доброго ранку🌞


Ранок розпочавсь цікаво -
Світить сонечко ласкаво...
В календарик  заглядає,
І від посмішки аж сяє!
Знає сонце гомінливе -
День сьогодні особливий!





(Руденко О.І.)


💠💠💠💠💠

Свійські тварини



Лахматенький,
вусатенький,
Лапки м’якенькі,
а кігтики гостренькі.
(Котик)

Господаря я зустрічаю,
Радісно хвостом виляю.
Чужаків не пропущу,
Я сердито загарчу.
Хто я?
(Собака)

На фермі я живу в хліві,
Роги два на голові.
Смачну травичку я щипаю,
Всіх молочком я пригощаю!
Хто я?
(Корова)



Живу на фермі, маю роги,
Даю молоко, та не корова.
Хто я?
(Коза)


Мій носик — диво-п'ятачок,
А хвостик — рожевий гачок.
На спинці виросла щетинка,
Як у моєї мами-свинки.
Хто я?
(Поросятко)





💠💠💠💠💠



💠💠💠💠💠

(Руденко О.І.)

💠💠💠💠💠




🐾"Дивні звірі"🐾




💠💠💠💠💠





💠💠💠💠💠



💠💠💠💠💠




✨✨✨Гарних вихідних!✨✨✨


Немає коментарів:

Дописати коментар

30.08.24 🏋️ Спортивний інвентар 🏋️

Девіз дня!   Здоров'я - це сила! Здоров'я - це клас! Хай буде здоров'я у вас і у нас! 🔵🔵🔵 Та щоб здоровими зростати можна дея...