Розклад занять

четвер, 26 жовтня 2023 р.

До бабусі на гостини!

❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥

❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥БАБУСЯ❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥
 ❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥
Я свою бабусю
Ніжно так люблю,
І для неї, рідної,
Геть усе зроблю –
Піділлю вазони,-
Підмету підлогу, –
Я прийду до неї
Завжди на допомогу!
                       М. Пономаренко

❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥

❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥




🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️Музичне заняття 

"На подвір'ї у бабусі "

🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️





"На городі у бабусі"



Дидактична гра "Хто в бабусі проживає?"



Музична хвилинка "У Бабусі у Дворі"






Інтерактивна гра "Що росте на городі???"







⚽⚽⚽Зарядка з м'ячиком⚽⚽⚽








Поради батькам "Цінності , які можна прищепити лише у сім'ї"






❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥



ГАРНОГО   ВІДПОЧИНКУ   ВСІМ !


❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥






❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥


Немає коментарів:

Дописати коментар

30.08.24 🏋️ Спортивний інвентар 🏋️

Девіз дня!   Здоров'я - це сила! Здоров'я - це клас! Хай буде здоров'я у вас і у нас! 🔵🔵🔵 Та щоб здоровими зростати можна дея...