Розклад занять

пʼятниця, 22 вересня 2023 р.

Про безпеку свою дбай і міни не чіпай

 Мінна безпека



Обережно. Вибухонебезпечні предмети

Про знайдений снаряд

“Що це там в землі, дідусю?”-
Поцікавилась Катруся,-
“Може то піратський скарб?
Або скриня, повна фарб?”
Сивий дідо мудро мовить,
Внучечку за руку ловить:
“То з війни, дитя, граната!
Треба МНС гукати!”

Матеріал взято з сайту https://mamabook.com.ua




Про цінність життя

Дитино, я – твоє життя,
Хоч ти для мене ще дитя,
Навчися із життям дружити,
Щоб у безпеці щодня жити.

Будь завжди всюди обережним,
Поводься всюди як належить
Культурній і такій дитині,
Щоби завжди твоя родина
Пишалася за твої вчинки.

Завжди всього остерігайся,
За чужі речі не хапайся,
Я довго буду із тобою,
Як дорожити будеш мною!

Матеріал взято з сайту https://mamabook.com.ua

Ознайомлення з природним довкіллям "Вітерець"




Здоров'я та фізична розвиток

 Вправи для стоп



Консультація для батьків "Здоров'я дитини - у ваших руках"






 Перегляньте відео 
"Таночка з листочками". 
Під час прогулянки зберіть декілька гарненьких осінніх листочків та спробуйте затанцювати разом з дітками. Повторюйте рухи за відео.
У вас все вийде!

"Танок з листочками"











Немає коментарів:

Дописати коментар

28.06.24 Подорож Україною: знайомство з живим символом України, соловейком

  Сонце піднялося, землю освітило. То ж і ти, дитино, теж берись за діло. Швидше прокидайся Й з усіма вітайся! Доброго ранку, бажай. Та навч...